NOUTATI
> ANUNȚ CONCURS
ANUNȚ CONCURS
15.05.2024
ROMANIA
Ministerul Educatiei
CLUBUL SPORTIV UNIVERSITATEA CRAIOVA
Str. Gh. Doja, nr.2 , tel//fax. 0251/597417; e-mail csunivcraiova@yahoo.com
cod fiscal 7808985
ANUNȚ CONCURS
Clubul Sportiv Universitatea Craiova, cu sediul în Mun. Craiova, strada Gheorghe Doja, nr. 2 , județul Dolj, având numărul de identificare în Registrul sportiv DJ/A1/00222 /2001, CIF 7808985, reprezentat prin Director – Badea Pavel, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post contractual de conducere, cu normă întreagă, respective Contabil Sef I S (functia si gradul/treapta profesionala)
Pentru ocuparea postului contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale conform H.G. nr. 1336/2024 - Hotărâre pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
- Are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru ale Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- Cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- Are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificarile şi completările ulterioare;
- Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- Ȋndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- Nu executa o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat masura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- Nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
15.05.2024 – Afișarea anunțului
16.05.2024 - 31.05.2024 pana la ora 1500 – Depunerea dosarelor de concurs
03.06.2024 - Selecția dosarelor de concurs
04.06.2024 – Afișarea rezultatelor selecției dosarelor
05.06.2024 – Depunerea contestațiilor selecției dosarelor
06.06.2024 – Soluționarea contestațiilor selecției dosarelor
07.06.2024 – Afișarea contestațiilor selecției dosarelor
10.06.2024 – Concurs Proba scrisă, ora 1000
11.06.2024 – Afișarea rezultatelor probei scrise
12.06.2024 – Depunerea contestațiilor probei scrise
13.06.2024 – Soluționarea contestațiilor probei scrise și afisarea
14.06.2024 – Proba Interviu,ora 1000
17.06.2024 – Afișarea rezultatului probei interviu
18.06.2024 - Depunerea contestațiilor probei interviu
19.06.2024 - Soluționarea contestațiilor probei interviu
25.06.2024 – Afișarea rezultatului final
Concursul se va desfăşura la CLUBUL SPORTIV UNIVERSITATEA CRAIOVA, cu sediul în Mun. Craiova, strada Gheorghe Doja, nr. 2 , județul Dolj, et. 3.
Înscrierile se pot face până la data de 31.05.2024 ora 1500, la Mun. Craiova, strada Gheorghe Doja, nr. 2 ,județuil Dolj, et. 3.
Conform prevederilor art. 35 din H.G. nr. 1336/2024 - Hotărare pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
- Formular de înscriere la concurs;
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
- Copia carnetului de muncă, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- Certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzatoare, eliberată de catre medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
- Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin (2) din Legea 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;
- Curriculum vitae, model comun european;
Copiile de pe acte se prezintă însotite de documentele originale pentru verificarea conformităţii (art. 35, alin. 4, H.G. 1336/2024).
Conform art. 34 alin. (7) si (8) din H.G. 1336/2024, dosarele de concurs pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica. In aceasta situatie candidatii au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele din dosar, in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcusul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Telefon informaţii suplimentare: 0251597417
Detalii suplimentare privind concursul, atributiile postului, conditii specifice, bibliografia si tematica, etc. vor fi puse la dispozitie pe site-ul clubului https://www.csuniversitateacraiova.ro si la sediul Clubului Sportiv Universitatea Craiova, cu sediul în Mun. Craiova, strada Gheorghe Doja, nr. 2 , județul Dolj, et.3.
Tematică
- Finanțarea instituțiilor publice. Cadrul general, principiile și procedurile privind formarea, administrarea, angajarea și utilizarea fondurilor publice. Particularități ale finanțării instituțiilor de învățământ superior.
- Bugetul de venituri și cheltuieli la instituțiile publice. Principiile de bază ale elaborării și execuției bugetului, etapele elaborării, mecanismul aprobării bugetului în instituțiile publice, Clasificarea veniturilor și cheltuielilor bugetare pentru instituțiile publice.
- Angajarea, lichidarea, ordonanțarea şi plata cheltuielilor instituțiilor publice. Organizarea evidenței și raportarea angajamentelor bugetare si legale.
- Contabilitatea instituțiilor publice. Principiile de bază ale contabilității, particularități privind organizarea contabilității la instituții publice, reglementări contabile specifice.
- Modalități de organizare a activității financiar-contabile în instituțiile publice.
- Cunoștințe avansate privind lucrul cu tehnica de calcul, în utilizarea pachetului de programe Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel) și Windows, Outlook, Internet.
Bibliografie
- Legea finanțelor publice nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea contabilității nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar - preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul ministerului finanțelor publice nr. 522/2003, pentru aprobarea Normelor metodologice generale privind exercitarea controlului financiar - preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
- Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea cotractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare; Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanța Guvernului republicata nr. 81/2003, privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimonial institutiilor pubIice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanța Guvernului republicata nr. 81/2003, privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate In patrimonial institutiilor publice, cu modificarile-si-completarile ulterioare;
- Ordinul nr.286112009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor , datoriilor i capitalurilor proprii, publicat n Monitorul Oficial, Partea I nr. 704/20.10.2009.
- Legea nr.53/24.01.2003 - Codul Muncii (publicata in M.Of.nr.72/05.02.2003) completat de O.G. 65/2005, Lg.94/2007 si Lg. 49/2010.
- Legea nr.22/18.11.1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea garantiei materiale si raspunderea in legatura cu gestionarea defectuoasa a bunurilor si H.C.M. nr.2230/08.12.1969 privind gestionarea bunurilor materiale H.G. nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale;
- Legea nr.571/2003 privind Noul Cod Fiscal cu modificările si completările ulterioare;
- Normele metodologice de aplicare a Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, HG 44/2004
- G. nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată și de valorificare a bunurilor aparținând instituțiilor publice.
Fișa postului
CONTABIL SEF
n fișă a postului:
- Numele şi prenumele : -
- Specialitatea: Economist
- Denumirea postului: Contabil șef
- Decizia de numire: -
- Încadrarea : Contabil șef
Cerințe:
- studii: Superioare economice;
- studii specifice postului: economice
- vechime: 5 ani;
- Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere) : - engleza –intermediar
- Cunoştinţe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): cunostinte avansate de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
- Dificultatea sarcinilor postului : Mare
Relații profesionale:
- ierarhice de subordonare: Director, Consiliul de Administratie;
- de colaborare: cu personalul Clubului Sportiv Universitatea Craiova;
- funcționale: cu Ministerul Educației, Trezoreria Municipiului din Craiova, Institutul National de Statistica, Federatia Sportului Scolar și Universitar, instituții financiar bancare, salariații, și alte organisme ale statului.
Obligații generale:
- obligația de a îndeplini sarcinile de serviciu;
- obligația de a respecta disciplina muncii;
- obligația de a respecta prevederile cuprinse în regulamentul intern si în contractul individual de munca;
- obligația de fidelitate fata de angajator in executarea atribuțiilor de serviciu;
- obligația de a respecta masurile de securitate si sănătate a muncii in unitate;
- obligația de a respecta secretul de serviciu.
Cerințe pentru exercitare
- Inteligență de nivel superior;
- Atenție concentrată şi distributivă;
- Inițiativă ;
- Spirit organizatoric;
- Echilibru emoțional;
- Plăcerea pentru lucrul cu cifre;
- Capacitate de a evalua şi a lua decizii;
- Capacitate de a lucra cu oamenii;
- Rezistență mare la stres;
- Ușurință, claritate şi coerență în exprimare.
Aptitudini și deprinderi necesare
- Gândire analitică şi sintetică;
- Aptitudini de calcul;
- Aptitudini de comunicare;
- Planificare şi organizare a operațiilor şi activităților;
- Acordare şi transmitere de informații.
Atribuții
Atribuții principale:
- organizează, îndruma, conduce, controlează si răspunde de desfășurarea in mod eficient a activității compartimentului de contabilitatea a Clubul Sportiv Universitatea din Craiova in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare;
Atribuții specifice:
- asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al clubului in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau regulamentul intern al compartimentului contabilitate.
- organizeaza si coordoneaza contabilitatea operațiilor economice aferente patrimoniului clubului;
- urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
- organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- Coordoneaza valorificarea rezultatelor primite de la comisiile de inventariere si înregistrarea acestora in evidența contabilă;
- supervizeaza si coordoneaza implementarea procedurilor financiar – contabile;
- supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- participa si coordoneaza întocmirea bilanţului contabil şi analiza acestuia;
- efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, buget sau a executiei bugetare pe care o prezinta in Consiliul de Administratie;
- răspunde la solicitările conducerii clubului in probleme care sunt de competenta compartimentului contabilitate;
- participa la sustinerea si discutarea problemelor clubului în cadrul Consiliului de Adminstrație;
- reprezinta Clubul Sportiv Universitatea din Craiova in cazurile incredintate de Ordonatorul de Credite prin delegare;
- întocmește raspunsuri către organele de control, Ordonatorul Principal de Credite precum si alte organisme ale statului;
- raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
- raspunde de buna pregatire profesionala a salariatilor din subordine si propune masuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora conform prevederilor legale;
- raspunde de respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul directiei pe care o coordoneaza;
- coordoneaza si participă la elaborarea proiectului de buget de venituri şi cheltuieli;
- coordoneaza, urmărește si analizează execuția bugetară;
- raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
- are responsabilitate de a exercita atributii prevăzute de O.S.G.G. nr.600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice.
- Realizează și alte sarcini primite în conformitate cu prevederile legale în vigoare
Limite de competenţă:
- răspunde de realizarea calitativă și în termen a lucrărilor
- răspunde de respectarea legalității
- răspunde de respectarea normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor
- răspunde de exactitatea și corectitudinea datelor furnizate
- responsabilitatea realizării sarcinilor de serviciu este dată de atribuțiile de serviciu cuprinse în fișa postului
Semnătura titularului de luare la cunoștință:
…………………………………………………………
Director,
Data:
Prezenta fișă a fost întocmită în 2 (două) exemplare, unul rămânând în documentele clubului, iar al doilea exemplar fiind înmânat angajatului.
Am primit un exemplar